Top vakantie…

Ja na veel wikken en wegen heb ik dan toch het besluit genomen om mijn ogen te laten laseren. 
Na uitgebreid onderzoek op het internet en de nodige navraag bij kennissen was het dan dan zo ver. 
Het werd een vliegreis naar Turkije,Istanbul van 8 dagen en dan zou ik de tweede dag me ogen laten laseren. 
(Prijs kwaliteit verhouding was gewoon beter in Istanbul dan hier in Nederland.) 
Daar aangekomen gingen we gelijk naar het ziekenhuis voor de tweede controle of mijn ogen wel geschikt waren. (de eerste was al een week daarvoor in Amsterdam.) 
Na de controle kwam de eerste verassing van de vakantie ik kon over een uurtje geholpen worden in plaats van de volgende dag. 
Doen dus hihihihi:d …..na de behandeling waren me ogen erg branderig alsof je al een week wakker bent geweest dus aangekomen in het hotel was het gelijk slapen voor mij…:d 
De volgende dag dat ik wakker werd was voor mij super ik kon weer zien ik kon zelfs de ondertiteling zien de zelfde dag ben ik nog even naar het ziekenhuis geweest voor een controle het zag er allemaal heel goed uit en van -4 zit ik weer op +0 hihihi 
Ben nu een anderhalve week verder en het is nog wel ff wennen af en toe met opstaan en slapen gaan van ooh shit me lensen ben ik vergeten hihihi 

Super blij met het resultaat kan ik beter naar me mannetje staren hihihi 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

