WHAT THE FUCK!!??

Tja dit weekend was weer een weekend dat ik me weer af vraag WHAT THE FUCK????
Echt sommige mensen.

Dat je bij iemand op visite bent en er komt iemand binnen die je kent en dan niet het fatsoen heeft om netjes te groeten. En dan een kwartier later leuk vraagt “en ben je nog gelukkig verloofd”
Of iemand is muziek aan het draaien en persoon in kwestie wordt gevraagd of er wat anders op gezet kan worden want degene die er nu naar moet luisteren is geteisterd door liefdesverdriet en kan dit dus nu niet aanhoren.
En dan doodleuk gewoon op laten staan en dan ook nog het lef hebben als iemand het wil afzetten zeggen nee laat nog even staan…

ECHT WHAT THE FUCK!!!

Of als ik een snorder neem en er zitten meerdere mensen in de auto dan niet willen splitten door het aantal mensen die in de auto zitten. Nee de persoon in kwestie die de snorder heeft bestelt die mogen betalen……maakt niet uit een snorder kost al geen drol meer tegenwoordig.
Maar o wee als ze met hun eigen auto zijn en dan in een garage willen zetten en het dan wel willen splitten door het aantal mensen??? Of benzine geld maar ook een boete die je misschien kan krijgen.

Tis jouw auto jouw verantwoordelijkheid !!
Ik wil best een keer mee betalen maar what the fuck doe je dan als mensen niet mee rijden???? Nee dan breek je het potje open natuurlijk van al die keren die al zijn betaald door andere mensen
Een snorder is voordeliger.!!

WHAT THE FUCK!!!

Of je komt iemand tegen tijdens het uitgaan persoon belt nooit zie je ook nooit meer op msn of hyves en als je de persoon dan wel een keer aanspreekt op hyves dan toch geen reactie krijgen of kortaf (waarschijnlijk nog beledigd over een heel onzin ding….ja jij mag het wel flikken maar als het bij jouw geflikt wordt ….zo dan breekt de hel los)
Maar elke keer dat je elkaar ziet dan kan er wel opeens gegroet worden laat dat groeten dan ook maar zitten.

ECHT WHAT THE FUCK!!

Of iemand komt je vragen hoe me vakantie was en hoe het met me gaat en sorry dat de persoon nog op het laatst heeft afgezegd bla bla bla
Ja dat geintje heeft me 150 euro gekost dat is toentertijd bekend gemaakt en toen kon je ook opeens niet meer reageren.
En ja hoor nu weer precies hetzelfde ….waarom vraag je het dan???
Echt heel jammer hoor……kon het goed met je vinden…..Not Done!

WHAT THE FUCK……..

Dit Zijn maar een aantal voorbeelden als ik door zou moeten gaan dan gaat me dat echt weken kosten…maar goed ik heb nu enigzins de frustraties van me af kunnen schrijven.
uiteindelijk kom ik dus tot de conclusie dat sommige mensen toch maar beter VAGE KENISSEN kunnen blijven.

Het zal wel aan mij liggen dat ik bepaalde waarde hecht aan normen en waarde.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

