Joepie …de … Poepie

Ome Willem wie kent hem nou niet…

nou was ik al een keer helemaal Happy door het feit dat ik hem tegen kwam in de lift op me werk.
Toen was ik eigenlijk zoo verlegen geworden (ja je leest het goed ik verlegen) dat ik met moeite heb kunnen mompelen “Hallo Ome Willem” waarop hij antwoorden “Zo heb ik te maken met een rakker” waarop ik weer alleen maar gretig ja heb kunnen klikken.

Maar vandaag zag ik hem weer…. bij de radio studio’s en dit keer was ik een stuk minder verlegen.
Voordat ik er erg in had was me arm flink hard aan het zwaaien naar hem (als een ruitenwisser op de hardste stand)
Tot mijn grootste verbazing kwam ie naar me toe en voordat ik er erg in had had ik me armen om zijn middel geslagen(alsof ik weer een meisje van 6 was die haar grootste held voor het eerst ziet) en mompelde ik weer Ome Willem…:$

ik schrok zo van dit feit dat ik me zo hard aan hem vast klampte dat ik snel weer los liet en alleen maar naar de grond kon staren.
waarop Ome Willem weg liep en terug kwam met een echte pet van film van Ome Willem “alsjeblieft voor de echte rakker”
Mijn dag kon niet meer stuk en was dan ook zo trots dat ik een pet van Ome Willem heb gekregen dat ik hem de hele dag heb opgehouden…:baseball:

Misschien heb ik de volgende keer dan wat meer lef dat ik hem kan vragen of ie met me op de foto wil….:-d

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

