Mijn Nieuwe huis

23 mei was het dan eindelijk zo ver ik kon tekenen bij de notaris.

Je mag me nu dus officieel feliciteren met mijn eerste koophuisje.
Een mooie ruime 4 kamer woning in almere met een heerlijke zonnige tuin.

Afgelopen woensdag en vrijdag ben ik druk bezig geweest met al me spullen te verhuizen.
Ik stond versteld van de zooi die ik allemaal heb.
Mijn nieuwe Swarovski bed en witte bank staan er ook al.:d

Maar goed van het weekend heb ik eindelijk een beetje kunnen Klussen.
Heb nu overal verlichting heeft even geduurd maar het is me weer goed gelukt.

Volgende klus was het dichtmaken van alle gaten die de vorige bewoner heeft achter gelaten en zo dat waren er wat zeg..:s
maar het resultaat mag er wezen je ziet er bijna niks meer van.
De boekenkast zit ook al in elkaar en gevuld
netzoals mijn CD en DVD rekken….
De eettafel en stoelen zitten ook al in elkaar…

Donderdag ben ik weer een dagje vrij en denk dat ik me dan stort op de kachelombouw van de hal en de keuken die ga ik schuren en wit spuiten.
En Ga dan ook gelijk het raam bewerken van de voordeur met folie zodat ze niet meer zo naar binnen kunnen kijken..:d

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

