Een Happy Moment

Afgelopen Zondag zou ik eigenlijk nergens heen gaan.

De dag begon kut met veel wind en Regen pas na 6en begon het een beetje op te klaren en toen ging de telefoon.

Het was me maatje Jernas en vroeg me wat ik ging doen uhm …tja niks zit thuis tis zondag.

Misschien zou ie naar Almere komen ff dat freefestival checken op het oor.
(een misschien is meestal een nee ik val zo op de bank in slaap)
Maar goed als je komt geef me dan een belletje dan ga ik wel ff mee.

Tot me verbazing stond ie 20 minutjes later voor de deur….:d
hebben we even een hapje gegegeten en even wat gedronken.
En daarna gingen we dan…. daar aangekomen dacht ik nog even wat the FUCK doe ik hier.

De zon ging onder schijnend in me gezicht en het liedje missing (nothin but the girl House versie)werd gedraaid.
Ik had een fles smirnoff in me hand en me beste maat dansend tegenover me.
En zomaar uit het niets krijg ik een heerlijk gevoel wat je bijna niet kan omschrijven.
Een Warme tinteling van top tot teen.
Een gevoel dat het niet beter kan dan dit.
Ik kijk me maat aan en zie dat hij hetzelfde heeft.
We genieten van het leven en iedereen gaat los.

Ik realiseer me dan alles komt goed ook al heeft het zijn tijd nodig.
Zolang ik maar me maatjes heb waar ik op kan steunen.

Schatjes Ik hou van jullie!!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

