Happily Never After???

De feestdagen staan weer voor de deur, dat zet de mensen natuurlijk weer aan het denken aan hoe het jaar is verlopen.
Als alles goed was gegaan had ik dit jaar mijn Happily ever After.
Ik had de grootste plannen ik zou gaan trouwen en er waren plannen voor mijn eerste kind.
heb ik er goed aan gedaan om het af te blazen???
Er gaat geen dag voorbij dat ik daar niet aan denk of over het feit dat ik het contact heb verbroken met mijn moeder.  Vooral nu met de feestdagen voor de deur. 

Terwijl ik hier aan denk komen natuurlijk ook weer de redenen naar boven waarom ik het besluit heb genomen.
Dan is het me weer allemaal duidelijk….JA ik heb er goed aan gedaan voor dat soort teleurstellende mensen is er geen plaats in mijn leven het vreet alleen maar energie en het maakt me niet gelukkiger door.
Mensen die niet van hun fouten kunnen leren waardoor ik elke keer in herhaling moet vallen Nee dank je geen behoefte aan. 
 
Een man die me heeft uitgemaakt voor hoer en Golddigger en tja wie krijgt nou nog geld van wie?? (best een redelijk groot bedrag…koop er maar een paar dure laarzen van voor je nieuwe chick dat kan je zo goed) 
Een man die me niet eens kan waarderen wat ik allemaal voor hem heb gedaan. 
Een man die niet eens het lef heeft om voor zijn vrouw op te komen. 
Een man die geen tijd voor zijn vrouw maakt, en dan heb ik het niet eens over het feit hoe hij me heeft laten voelen. 
Een man waar ik ondanks alles graag vrienden mee had willen zijn maar hij natuurlijk weer zoals gewoonlijk kinderachtig bezig is (want tja we stonden wel op het punt om de rest van onze levens samen te zijn).Hoe meer ik dit weer op een rijtje zet ga ik toch twijfelen aan mijn Happily Never After.
Nee het moet zijn Happily Ever After ik heb een geweldig huis en vanaf half Januari heb ik mijn kleine man bij me (Angel) ik heb nog steeds een baan mis alleen een man maar dat heeft geen haast zonder red ik het meer dan prima
Nee Ik heb mijn Happily Ever After het zijn/waren de beste keuzes die ik dit jaar heb mogen doen en de rest van mijn Hapilly ever After komt nog wel.
Alles op zijn tijd ( eerst nog maar mijn trouwjurk af betalen..;-) )
Maar voor nu is mijn Happily Ever After perfect 
 
Fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar mensen…nieuw jaar nieuwe kansen en vergeet niet dat je zelf je kansen bepaalt!!
Dikke Kus & KnuffelsYours Truly,

Nicole 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

