Even voor de duidelijkheid

zoals de meeste weten heb ik het contact met me ouders verbroken…
Maar er blijven er toch een aantal mensen tussen zitten die mijn wens niet kunnen respecteren…

Prima heb ik alle begrip voor daar jullie natuurlijk niet het hele verhaal weten…
Het hele verhaal zullen de meeste ook nooit weten dat is iets tussen mij en mijn moeder….
Ik hoop dat jullie uiteindelijk kunnen realiseren dat elk verhaal twee kanten heeft en dus niet alleen wat je van één persoon hoort….
Er wordt nog wel wat weg gelaten of verdraaid….
Mijn verhaal blijft bij mij en bij degene die mij het dichts bij staan die mijn kant hebben meegemaakt…
Ik laat het vuil spuwen wel aan andere over…
En dat wordt duidelijk genoeg gedaan aangezien de reacties van bepaalde mensen…
Boeie mij heb je er niet mee…
Het laat me alleen maar zijn wat voor mensen jullie zijn, mensen waar geen plek voor is in mijn leven…

Ik wil hier eigenlijk alleen mee duidelijk maken mijn beslissing is weloverwogen….
Het is niet over één nacht ijs gegaan…
Ik heb er jaren lang mee geworsteldt en na de zoveelste teleurstelling en gebroken beloftes was het voor mij gewoon klaar…

Een kind heeft zijn ouders altijd nodig maar als je daar niet op kan rekenen wat heeft het dan voor waarde…
Hou dan ook is op met slachtoffer speler en ga is kijken wat je misschien fout hebt gedaan…
Het heeft me teveel energie en veel pijn gekost…
Daarom heb ik voor me zelf gekozen er is geen plek voor verdriet en tijdverspilling in mijn leven…

Er moet wel heel veel gebeuren om op mijn beslissing terug te komen en met de kansen die ik het de jaren heb gegeven weet ik dat dat er gewoon niet in zit…

Ik zal altijd netjes gedag zeggen mocht ik ze ooit ergens tegen komen maar meer dan dat zal het nooit worden….

Het enige wat ik vraag van de rest respecteer dat gewoon…
Kom niet met verhalen van ja maar het zijn toch je ouders…
Het is voor mij klaar…
Ik wil dit boek dicht doen…

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

