Waarom????

Hoe heb je het zover kunnen laten komen??
Er waren zoveel mensen die je wouden steunen, helpen.
waarom heb je dat niet toegelaten?
Ik ben boos en verdrietig tegelijk.

Zag je echt geen andere weg meer?
Je laat zoveel mensen met een gebroken hart achter, zoveel onbegrip en zoveel vragen.
We hebben mooie tijden gehad.
Je was als een vader voor me je zou me zelfs weggeven.
Er zal altijd een plekje in me hart zijn voor jouw.
Ons laatste gesprek was niet prettig je hebt me veel pijn gedaan.
Maar ben je nooit vergeten!

De laatste jaren was je niet meer jezelf en deed je dingen en zei dingen die niet bij je pasten
Ik weet dat je niet zo was je hebt het allemaal toegefluisterd gekregen.
Ik heb je met de jaren steeds ongelukkiger zien worden hoe heb je je zo gek kunnen laten maken.
Wat is er toch met die vrolijke, spontane, liefdevolle, humoristische Leen gebeurt.?
Die overal wel een oplossing voor zag!

Jongen wat heb je toch gedaan!?
Dag stiefvader van me, untill we meet again.
ik hoop dat je nu jezelf kan zijn en de rust hebt waarnaar je zo verlangde.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

