Forward

wat is dat toch met mails forwarden of kettingbrieven, sms, BB mesengerberichten etc naar iedereen door te sturen.

Waarom doen zoveel mensen daar aan mee??
Omdat je bad luck krijgt als je het niet naar minimaal 15 mensen gestuurdt hebt??
Of lekker makkelijk een bericht naar meerdere mensen te sturen??

Tuurlijk ik kan het begrijpen…en soms heel soms als iets heel leuk is of ontroerend doe ik daar ook wel is aan mee.
Maar niet iedereen is er van gediend….wordt daar ook aan gedacht als je op op dat knopje verzenden drukt??? Ik wel in ieder geval.

De meeste niet……..
Nou heb ik de laatste tijd een aantal mensen hier op aangesproken omdat het me nu echt te vaak gebeurt.
Maar het blijkt dat je er tegenwoordig niemand op mag aanspreken want dan ben je meteen een bitch of iemand die een leuk bericht niet kan waarderen.

Als iemand mij vraagt om geen grappen door te mailen of kettingbrieven, Luck mails of whatever!!
Dan ga ik daar ook geen discussie mee hebben. Het is goed dat ik het weet en ik zal er in het vervolg op letten.

En als vriend zijnde kun je toch alles bespreken?? zonder daar boos over te worden?? of zie ik dat nou verkeerd??

En trouwens als je zo graag een bericht naar me wilt sturen waarom moet dat dan een forward bericht zijn??of een algemeen berichtje??

Vraag liever hoe het met me gaat,  wat me bezig houdt in het leven, of ik misschien iets leuks gedaan heb.
Hey..je mag me zelfs vragen of ik nog lekker heb geneukt!!
Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon wat kwijt wilt…..dat mag natuurlijk ook.

Maar hou nou eens A.U.B. op met die forward shit het is storend.

Forward

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

