A Real Pro

Wat is dat toch met bepaalde mensen??

Hebben die geen leven??
Wat is dat toch waardoor mensen zo dol zijn op roddelen??
Als je het doet doe het dan goed en geef dan in ieder geval wel de juiste informatie!

Ik heb het nodige meegemaakt via het net…ik had mijn eigen personal stalker
Ik heb zelfs iemand gehad die zich voor deed als mij, gebruikte me naam, me foto
en stuurde de meest ranzige mailtjes naar mensen.

Hoe zielig ben je dan??? Nou in mijn ogen heeeeeeeel zielig.
Maar goed ik dwaal af en dat is niet de bedoeling.

Ik wilde het eigenlijk hebben over de zogenaamde real pro’s.
Je weet wel degene die beweren dat ze alles weten en dat zo graag met andere willen delen.
En dan nog eens onjuiste informatie doorspelen of bepaalde dingen weten te verdraaien.

Als je dan toch zo graag wilt roddelen check dan eerst even de feiten! En zeg de waarheid!

Helaas voor veel mensen…zijn er vele die dol zijn op drama, dol zijn op stoken en de waarheid te verdraaien.

Maar lieve mensen wanneer ga je jezelf eens afvragen ….Wat bereik je er nou mee??
Heb je dan nooit gehoord WHAT GOES AROUND COMES AROUND!
Je gooit je eigen glazen in.

En tuurlijk iedereen roddelt wel eens me included.
maar heb dan wel het lef  om het niet te ontkennen als iemand je je op je roddels wijst.
Helaas is het namelijk ook zo dat sommige mensen alles lukraak geloven en sommige niet durven te vragen waar dit vandaan kan komen en de waarheid niet willen vragen.
Het kan vriendschappen, relaties maar zelfs ook je baan kosten.

En vaak kan je dingen verkeerd interpreteren wat er wordt gezegd of geschreven.

Vergeet niet dit is een blog dat wilt niet zeggen dat je me kent, dat je weet wie ik ben, wat ik doe in het dagelijks leven en wat me bezig houdt.
On the internet you can be who ever you wanna be.
An overweight person who can’t come out of his bed, an SM Freak who likes to get pissed on or even the perfect housewife.

So to be clear you will never know me 4 me only my close ones will.

(voor degene die geen Engels kunnen check een woordeboek of vraag me voor de vertaling!)

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

