Vervolg zoektocht naar een huisgenoot

Er lijkt geen einde aan te komen…
Nog steeds op zoek naar die ene….
die schoon is, eigen troep op ruimt en niet de muren en pot onder pist in het toilet.
En natuurlijk het allebelangrijkst netjes op tijd betaalt.

Maar voordat ik daar op kan filteren eerst veel kennismakingsgesprekken en een aantal bezichtigingen.
Helaas voor mij reageren er voornamelijk idioten.

Wat is dat toch, ben ik zo desperate dat ik alleen maar dat soort volk naar me toe trek??
Ben ik onbewust zo een fucking geil wijf die alles en iedereen het hoofd op hol laat slaan??
Dat ze maar denken dat ze een move kunnen maken???

Je kunt het zo gek niet bedenken en ik heb het vast mee gemaakt
Lange aanmeldingen en brieven met oneerbare voorstellen.
Dubieuze opmerkingen en ben zelfs een keer zomaar out of the blue op me bek gepakt….Seriously!
(zie deel 1)

WHAT THE FUCK!

Afgelopen woensdag was het weer zover.
Er kwam iemand kijken voor de kamer.
Een man van 42 single die eigenlijk niks van mensen moet hebben.
Leuk gesprek gehad leek me een aardige man had er wel een ok gevoel bij
Tot het moment dat hij van het toilet af kwam.

Zoals de meeste wel weten heb ik allemaal foto’s hangen in mijn toilet van leuke momenten met mijn dierbare.
Hij kwam terug van het toilet en zei wat heb je alemaal leuke foto’s hangen moet er ook even bij zeggen dat ikzelf ook heel erg open minded ben “WINK WINK”

OK!!??
Ik laat je morgen wel weten of je het bent geworden.
Zelfde avond krijg ik meteen een mail van hem dat ie het zo gezellig vond en dat ie er een goed gevoel bij had en dat ie het wel zag zitten en of ik zijn huidige huisje zou wilen zien om een hapje bij hem te komen eten…..
(Seriously!!??)

De volgende dag is het nog niet eens 10:00 uur voordat ik een SMSje krijg:

Goedemorgen Nicole! Ik zit nog even in bad.
Weet je al iets meer? Groetjes H
(Uhm sorry hoor maar waarom zou je moeten zeggen dat je in bad zit????)

Ik:
Goedemorgen. Vond het een moelijke keuze maar denk dat ik een beter gevoel heb bij de andere kandidaat.
Dankjewel voor je tijd hoop dat je snel iets anders vindt.

waarop ik meteen een reactie krijg:
Ok bedankt voor je reactie! Misschien kom je kijken op mijn nieuwe stek binnekort. Je bent Welkom.
Mocht je je nog bedenken, Let me know!
Wellicht heb je nog een kamer over??

FF serieus?? nog een kamer over?? Hoe dan?? Zoals de meeste wel weten ja ik heb  3 slaapkamers.
Maar twee daarvan zijn al bezet door mijzelf en dat kon hij zelf ook heel goed zien.
Wat denkt ie nou??? Bij mij op de kamer ofzo??
Bestaan er dan echt geen normale mensen meer??

De mensen die mij goed kennen weten dat als ik echt intresse heb in je dan zul je het meteen weten.
Maar toch denken zoveel mensen dat ze een kans maken????
HOE DAN???? Als ik nog duidelijker moet zijn dan dat ik al ben dan beland ik in de hell….

SERIOUSLY!

Dus mijn beste vrienden, kennissen, family etc….
Mocht je iemand normaal weten die op zoek is naar een leuke plek let me know!
Maar o wee als het weer een of ander freak is  beware want dan zal zelfs lucifer je beste vriend zijn…:P

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

