DE ONTVOERING!..Moeder zoekt zoon…zoon zoekt moeder

Je kind verliezen op welke manier dan ook…..is verschrikkelijk
Maar het gebeurt….een ongeluk, een ziekte…maar ook ontvoering..
Ik hoop het nooit mee te hoeven maken de gedachten alleen al geven me rillingen door me lijf…
Hoe kun je je kind de dupe laten worden door je eigen fouten…
Dat je niet meer door een deur kan met je ex wilt niet zeggen dat je het recht hebt om het kind mee te nemen….weg te houden…

Mijn oom heeft mijn neefje meegenomen toen ik nog klein was.
Ik denk dat ik een jaar of 8/9 moet zijn geweest.
Wij woonden nog in Amsterdam toendertijd in de lekstraat. (Correctie wij woonde toen in muziekwijk Almere )
Ik kan mij nog heel goed herinneren hoe zij bij ons voor de deur stond…smekend ….huilend naar informatie.
Mijn vader is namelijk de broer van haar ex man….
Mijn moeder wist niks…we konden niet helpen
Hoe ziek kan iemand zijn om dat een persoon aan te doen…Wat een pijn en verdriet zal die vrouw hebben

Karim Sait                                                          Ik & Karim
Wat wou ik haar graag helpen toendertijd…Maar ik was jong…
Ik snapte er niks van…ik begreep het totaal niet..
Hoe kon mijn lieve oom zoiets doen?? waarom??

Tot de dag van vandaag snap ik het nog steeds niet… Ik zal het ook nooit snappen…ik zal die familie nooit snappen de pijn en leed die ze hebben bezorgd zowel mijn oom als mijn vader…

Het enige wat ik weet is dat ie spijt heeft…spijt dat ie de toekomst van zijn eigen zoon heeft verpest
Hij mist een goeie opleiding…hij mist zijn familie…zijn moeder…
Hoe kun je dat allemaal weer goed maken…

Hij probeert het… maar helaas de instanties kunnen/willen niet helpen wat ik begreep uit zijn verhaal…

Ik hoop dat ik via dit Blog moeder en zoon weer bij elkaar kan krijgen…

Jannie/Janny de Hoog/Hoogd
je zoon Karim Sait zoekt je al een aantal jaren
jij zal vast nog steeds op zoek zijn naar hem
Ik wil jullie zo graag weer in contact brengen!

http://www.startimes.com/f.aspx?t=15963893

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

