Open letter to: Janny de Hoogd

Hallo Janny,

Ik weet niet of je mij nog kent maar mijn naam is Nicole dochter van Ingrid en Steve (Othmane)
Steve is de broer van jou ex man Bob (Boudjama)
De man die jou kind bij je weg heeft gestolen….ontvoerd…..is mijn oom.
Ik kan het met geen enkele woorden goed praten en of goed maken wat hij jou en Karim heeft aangedaan.
en eigenlijk nog steeds doet omdat jullie elkaar nog steeds niet hebben gevonden.

Ik was een klein meisje toen het gebeurde….maar de herinnering van jou bij ons aan de deur in gesprek met me moeder is iets wat ik me nog steeds zo helder herinner als de dag van gisteren.
Ik heb je altijd een geweldige vrolijke lieve goedehartige vrouw gevonden.
Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan jou en Karim heb gedacht.

Ik had altijd gehoopt dat jullie by now wel herenigd zouden zijn geweest.
Niets is minder waar…Ik heb het contact verbroken met het grootste gedeelte van mijn familie….voornamelijk door de kronkel die ze hebben in hun kop.
dat betekende ook voor mij dat het contact met mijn broer en zussen daar ook heel erg onder hebben geleden.
gelukkig zijn zij nu op een leeftijd dat ze me zelf kunnen bellen en langskomen.
Maar doordat ik geen contact had wist ik helemaal niet of jou situatie al veranderd was.

Toen ik mijn broer eindelijk weer sprak afgelopen oktober was ik overdonderd  met jaren aan informatie over de famile.
Waaronder het feit dat jij nog steeds niet herenigd bent met je first born Karim.
En dat doet me nog steeds heel veel pijn en ben wezen zoeken en kijken of ik jullie kan helpen.
Ik ben er niet op uit om jou en je familie pijn te doen en ouden wonden open te rijten.
Laat dat asjeblieft duidelijk wezen! hoewel mijn zoektocht dat toch hoogstwaarschijnlijk zal doen. Dat is absoluut niet mijn intentie!

Ik wil gewoon heel graag weer dat jij je zoon in je armen kan houden!
Dat je zoon een moeder heeft waar hij terecht kan.
Elk kind heeft zijn moeder nodig hoe oud je ook bent. Ik weet als geen ander hoe het voelt om niet gewenst te zijn.

Het goede nieuws is dat ik hem gevonden heb dit is je zoon:

Karim SaitHet gaat goed met hem gezien de omstandigheden. Hij heeft een heel zwaar leven gehad. hij is mishandeld door de nieuwe vrouw van Bob  want daar is hij uiteindelijk achter gelaten en zijn vader die niet meer naar hem om keek en lekker in Europa zat. Bij een vrouw die een hekel aan hem had en hem uiteindelijk op 15 jarige leeftijd het huis uit heeft gezet.  Toen is hij er ook achter gekomen dat zijn echte moeder (jij) in Nederland woont. Sinds zijn 15de is hij zwerfende en slaapt hier en daar en overleeft.
Hij is sindsdien naar je op zoek hij is ook meerdere malen naar de ambasade geweest. Want hij wilt naar huis naar Nederland naar zijn moeder en familie.
Maar doordat jouw ex man alles heeft verscheurd aan papieren is hij helaas niet ver gekomen want zij geloven daar niet dat hij Karim is. Het komt er op neer dat hij daar niks met zijn leven kan doen wat voor jou en mij misschien heel normaal lijkt.
Hij kan daar namelijk niks zonder papieren. Geen goede opleiding volgen, Geen goede baan vinden, Geen huis krijgen, Niet kunnen trouwen en nooit op vakantie kunnen gaan buiten Algerije.

Om jou te zoeken heb ik wel een stuk of 40 personen een bericht gestuurdt op facebook met de achternaam de Hoogd.
Van vele geen reactie en van de gene waar ik wel een reactie van kreeg…
Nou op zijn zachts gezegd enorm bot ….zij wou er niks mee te maken hebben om zoon en moeder weer bij elkaar te brengen.
Toch waren er twee familie leden die me uiteindelijk hebben toegevoegd ik was door het dolle heen.
Gaat het me dan toch lukken om jullie na al die jaren weer bij elkaar te brengen.
Kan ik dat beeld wat op me netvlies gebrand is wissen door een ander beeld ….een beeld van jou en hem elkaar in de armen gesloten tranen van geluk?

Helaas niets is minder waar…..Ik hoorde dat jij daarna ook veel leed hebt meegemaakt
Ruzie met de familie, nog een kindje verloren. Ik vond het verschrikkelijk om dat te horen
Ik had gehoopt dat ondanks de situatie het juist hartstikke goed met je zou gaan in hoeverre dat dan ook mogelijk was.
Ik kwam erachter dat je je zoektocht hebt opgegeven.
Maar waar ik eigenlijk enorm van schrok dat je je zoon niet wou zien of wou helpen.
Nou hoop ik dat dat een tijdelijk iets is….dat je gewoon zo enorm geschrokken bent doordat ik hem heb gevonden en dat je het even moet laten bezinken.

Het ziet er alleen naar uit dat dat niet het geval is.
Ik hoop dat je begrijpt dat hij zonder jou hulp daar niet weg te krijgen is.
Trust me I tried maar doordat hij geen papieren en of ID heeft  kunnen en gaan ze hem daar niet helpen.
Tevens ben ik niet bevoegd om zijn geboorteuittreksel aan te vragen. en zelfs al zou ik bevoegd zijn zonder ID kunnen we het niet eens.
De Nederlands Ambasade kan alleen helpen door een DNA test.
En ook daar weer voor kan ik niet helpen daar hebben ze echt een sample van jou voor nodig.
Je hoeft hem niet te zien of te spreken als je dat echt niet wilt maar help me in ieder geval om hem hier terug te krijgen zodat ie ieder geval bij mensen kan zijn die hem wel willen helpen en bij hem willen zijn.
Het is misschien niet veel familie wat ie hier heeft maar het is in ieder geval meer dan ie daar heeft.

Wil je niet dat hij gelukkig is? of vooruit komt in zijn leven dat ie wat kan bereiken?
Daar kan ie dat niet, Niet trouwen of een leuke baan vinden, kinderen krijgen, rijbewijs halen de simpelen dingen die wij vanzelfsprekend vinden.
Wij hoeven ook geen contact te hebben als je dat liever niet wilt geen enkel probleem
maar neem dan asjeblieft contact op met Yvonne Sullot van de stichting http://www.kindontvoerd.nl/

Zij weet ook van de hele situatie af en is een enorme steun voor mij.
Zij heeft namelijk in jouw schoenen gestaan haar zoon en dochter zijn ook ontvoerd geweest. Zij heeft ze na een lange strijd ook weer in haar armen kunnen sluiten.
Durfde eerst ook niet maar wat is zij blij dat ze heeft doorgezet.

Ik hoop zo dat je uiteindelijk ook bij draait en je kind na 24 jaar  eindelijk weer vast kan houden want ooh wat houdt hij veel van jou en denkt heel veel aan je. Hij vraagt zo vaak naar je en het breekt mijn hart om te moeten zeggen dat zijn moeder hem nu niet kan zien of wilt zien.
Hij lijkt helemaal niks op zijn vader maar dat is ook vrij logisch als je een bloedhekel hebt aan die man die zoveel pijn en leed heeft bezorgt en totaal niks met zijn opvoeding te maken heeft gehad. Hij heeft zichzelf namelijk opgevoed.

zijn woorden naar jou:

Sait Karim

You know something I always think about her
How is my mom now
You can tallk with her
Cause I really need her
I miss my family
I can’t wait to come there
For see my all family

Pls I want to do something for me
If you go to my mom pls kiss her from me
You have some pictures of her
Pls make her happy
I don’t want the problem for her
I think she don’t want me
I don’t want hurt my mom
I’m not like him
I have her blood
I can protect her
From him
I know how

Janny als je nog steeds de persoon bent die ik denk dat je bent dan kan je hem toch niet aan zijn lot over laten.
we hebben je hulp nodig help ons om hem terug te krijgen als je hem echt niet wilt zien prima maar help hem.

Asjeblieft?

About Nicole

Divine Feminine Twinflame, who wants to share the beauty of the world. Let's share and grow together I am a #moonchild #tarotist #intuitivehealer #reikimaster #shaman #witch #healer #twinflame #quantumhealer #pastliferegresssiontherapist #teacher #energyworker #wombkeeper #empath #dreamtraveller #munayki #hsp #hb #medium #lightworker #shadowworker #divinefeminine #divinemasculine #Divinebalance #innerbalance
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Open letter to: Janny de Hoogd

  1. Larissa Veenstra says:

    Jetje heftig hoor! Wat goed en lief dat je dit allemaal doet. Ik hoop dat het ook uiteindelijk zoden aan de dijk zal zetten en je inzet wordt beloond lieverd…. XXXXXXX

Leave a comment